poniedziałek, 7 lipca 2014

Hi guys!

Hey !
Jestem Klaudia ,z okolic Wroclawia 
W roku 2014/2015 wybieram się do Fredonii w Wisconsin .nie powiem cicho liczyłam na jakiś cieplejszy stan ,ale rodzina jaką dostałam zrekompensowała mi wszystko!!! 
Bardzo chcialabym prowadzic bloga na bieżąco i dzielić się z Wami moją przygodą! 
Wymiana to pomysł ,ktory siedział mi w głowie od 1 klasy gimnazjum.Pomysl na wymianę zrodził się z czytania stron o podróżach i natrafienia na exchange year w Australii :) nie powiem,marzy mi się ten kraj!  Dlaczego więc wybrałam USA? 
Jak kazdy wymieniec pragnę doświadczyć tego typowego amerykańskiego życia 🇺🇸 Na wymianę jadę na ostatnią klasę liceum (YOLO) .Wczesniej jak wspominałam bardzo chcialam jechac,ale nadzwyczajnej w świecie miałam cykora.Teraz czuje się bardziej dojrzała i gotowa podbijać Amerykę! (Tak,tak jasne haha :))
Ameryka była moim wyborem także ze względu na to ,że od 2 lat uczeszczam na kurs przygotowujący do matury SAT.
Od początku liceum wiedziałam ,że nie chce podchodzić do polskiej matury tylko zdać(mozna tak powiedzieć) jej amerykański odpowiednik.Do testu bede podchodzić w październiku i listopadzie :)
W kolejnym poście postaram się przybliżyć bardziej moj placement i moją sprawę wizową.

BAJCZI 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz